Spark се наелектризира

Общи 23 ноември 2012 | Speed-Press.com A- A+ 9210 посещения | без коментари

Chevrolet Spark EV ще постави нови стандарти по отношение на динамиката на градските електрически автомобили, когато се появи в продажбените центрове на марката в Калифорния през лятото на 2013 година. Съчетаването на електрически мотор с постоянни магнити, който има мощност от над 130 к.с. (100 кВт) със съосно разположена трансмисия води до постигане на ускорение 0-100 км/ч от под 8,5 секунди.
Електромоторът
Сърцето на системата за задвижване на Spark EV е конструираният от GM електромотор с постоянни магнити и маслено охлаждане. На базата на изминатите над 800 000 км от тестовите версии на автомобила в рамките на развойната дейност инженерите оптимизираха качествата на мотора, в резултат от което сега използват специално конструирана решетка от медни проводници за изграждане на статора и уникална конфигурация на ротора.
Старт на производството
Началото на производството на мотора и трансмисията ще започне в началото на 2013 година в завода за трансмисии на GM в Уайт Марш, щата Мериленд, край Балтимор. За първи път американски автомобилен производител произвежда както електромотора, така и трансмисията за модерно електрическо превозно средство в Съединените щати.
По-мощен от някои спортни
Факторът удоволствие е гарантиран благодарение на способността на електромотора на Spark EV да осигури равномерен, но наличен още при нулеви обороти въртящ момент от 542 Нм, който позволява мощността на Spark EV да надхвърли тази на някои малки спортни автомобили. Динамиката на Spark EV ще му помогне да впечатли клиенти отвъд типичните потребители в града.
Летият алуминиев корпус осигурява отлична базова структура с ниско тегло, докато съосната конструкция позволява компактна конфигурация на задвижващия блок, който е монтиран директно върху носещата рамка, с цел подобряване на качествата по отношение на шума и вибрациите.
Заемки от Volt
Технологията на оплетката на статора на електрическия мотор е доказала качествата си в електрическите системи на Volt, Two-Mode хибридите и eAssist. Управлението на електромотора и системата за охлаждане използвана в Spark EV в голяма степен е заимствана от тази на Volt. Решението с едностепенна планетарна предавка е избрано за постигане на максимална ефективност.


 
Ключови думи:   chevrolet, chevrolet spark
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте