Mazda показа в Женевa кросовър ново поколение

Общи 10 март 2011 | Auto-Press.net A- A+ 4100 посещения | без коментари

В Женева Mazda демонстрира концепт на нов компактен кросовър, даващ представа за новото поколение автомобили на марката. Концептът носи традиционното японско име Minagi, създаден е с използването на технологията Skyactiv и е в съответствие с новата дизайнерска концепция на компанията, олицетворяваща динамика и скорост, като добавя и в новата външност на автомобилите Mazda още повече емоционалност.

Новият компактен кросовър има изместена предна стойка на покрива, която визуално акцентира вниманието върху задната част на купето. В Minagi мястото и комфортът на водителя са приоритетни, което най-добре се вижда в интериора. Дизайнерите на Mazda са имали за цел да направят ориентиран към водача кокпит и атмосфера в салона, която да отразява високото ниво на надеждност на колата. За това са използвани още висококачествени материали с ръчна изработка.



В съответствие с мисията си концептът е събрал всички работи на автопроизводителя в областта на създаването на мощни, екологични и удобни коли. Minagi има двигател и трансмисия от новото поколение Skyactiv, със същата философия е развита платформата и конструкцията на купето. Под това название марката обединява технологии, разработени от нея и позволяващи създаването на бензинови и дизелови двигатели c рекордни показатели на степента на сгъстяване. Новите решения ще се прилагат и в механичните и автоматични трансмисии, както и при производството на останалите части от колите. Целта им е намаляване теглото на конструкциите, за да се повишат динамичните качества и маневреност на бъдещите модели Mazda, както и до логично намаляване на разхода на гориво и на изхвърляните вредности.

На базата на идеологията Skyactiv в плановете на компанията фигурира общо намаляване разхода на гориво с 30% към 2015-а година. Бензиновият двигател Skyactiv-G с директно впръскване на горивото, например, има най-високата сред серийните бензинови мотори в света степен на сгъстяване, равна на 14,0:1 и то без детонация. За сметка на значителното повишаване КПД на двигателя се осигурява и 15-процентно увеличение на въртящия момент, докато масата на двигателя е намалена с 10%, а вътрешното триене в него с 30%.



Аналогични са резултатите и при дизеловия мотор - новият Skyactiv-D има намаление на масата с 10% и на триенето с 20%, с 20% на разхода на гориво в сравнение със сегашния 2,2-литров дизел, монтиран в актуалните модели на Mazda.

 
Ключови думи:   mazda
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте