Ferrari създаде нова хибридна задвижваща система, в която въпреки очакванията не е използвана система за съхраняване на кинетичната енергия (KERS). Патентната заявка за новата разработка се оказа в ръцете на журналистите от сп. Car & Driver. Изданието съобщава, че в силовата установка влизат бензинов двигател и два електромотора, един от които задвижва колeлата, а другият осигурява работа на електронните системи, както и на климатроника и електроусилвателя на кормилото. Благодарение на втория мотор се увеличава производителността на двигателя с вътрешно горене - при ускорението не се губи никаква част от въртящия момент при работата на електрониката.
Хибридната система е създадена за използване в автомобилите с прeдноразположени двигатели – като при модела California. Интересно е, че според документацията, подадена със заявка за патент, разположението на един от електромоторите може да се сменя – вероятно компанията експериментира с различни варианти. По-рано шефът на Ferrari Амедео Фелиса спомена, че новата хибридна система може да бъде монтирана на всеки бъдещ модел на италианската марка.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!