През първото тримесечие на 2012 г. обемът на продажбите на Chevrolet Europe на леки автомобили и SUV-модели в Западна и Централна Европа достигна 55 1042 броя, което отговаря на ръст от 7,8% на фона на регистрирания общ спад на продажбите на автомобилния пазар от 8,7% в сравнение със същия период на миналата година. Chevrolet Europe постигна най-добрия в своята история резултат по отношение на пазарния дял през първото тримесечие на годината от 1,36%, което се явява увеличение от 1,15 процента по отношение на постигнатото през първите три месеца на 2011 г.
През коментирания период от тази година Chevrolet постигна рекордни в историята дялове на пазарите в седем държави - Aвстрия (1,27%), Албания (5,04%), Дания (7,99%), Франция (0,99%), Полша (3,98%), Tурция (2,79%) и Великобритания (0,83%). Продажбите отбелязаха изключително силен ръст на пазарите в Полша (+64%), Великобритания (+40%), Швеция (+37%), Холандия (+36%), Aвстрия (+26%), Белгия (+24%) и в Германия (+21%).
Най-продаваните модели на марката в страните от Западна и Централна Европа в периода от януари до март 2012 г. са малките Chevrolet Aveo хечбек и седан (15 800 бр.), следвани от градския модел Chevrolet Spark (15 000 бр.) и модела в компактния клас Chevrolet Cruze (10 100 бр.). Семейният ван Chevrolet Orlando е намерил 6 900 нови собственици, а SUV-ът Chevrolet Captiva е регистрирал 6800 продажби през този период.
В допълнение към тези резултати, през първите три месеца на 2012 година марката Chevrolet е регистрирала 2812 продажби на леки и лекотоварни автомобили в Израел.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!