Маранело, понеделник сутрин. 99 процента вероятност за дъжд. Количество на валежа 8,5 мм. Влажност на въздуха 96 процента. В отвратително настроение съм. Провеждам кратък монолог като спонтанна терапия срещу депресията: LaFerrari е кола като всички останали, има система за стабилност, трасето ми е познато и е много вероятно карането на мокро да ми се размине. Шумът от вдигането на ролетната врата ме изкарва от умисъла и два фара поставят своите LED-кълба върху старт-финалната права на тестовата писта на Ferrari. Главният изпитател Рафаел дьо Симон ме кани на танц с машината. А навсякъде има опасност от аквапланинг. „Сега на Фиорано трябва да следваш съвсем друга траектория. И моля те – не пипай манетино (контролера на ESP).” Всички 499 LaFerrari отдавна са продадениСедалката на мегаспортиста e закрепена неподвижно към каросерията, а подвижните педали не осигуряват достатъчно място за много дълги крака. Центърът на тежестта е разположен на 375 мм от земята или с 65 мм по-ниско, отколкото при 458, който има същото междуосие като LaFerrari. По-ниската с 60 мм позиция на седене променя възприятията. Цветният TFT-дисплей изглежда почти като Head-Up, почти 4-ъгълният волан се върти директно пред гърдите ти, а черепът се намества точно под вдигащата се нагоре врата. Дебелият праг отива нагоре заедно с нея и затова за качване/слизане човек няма нужда да ходи на упражнения по йога. Истинска концентрация обаче изисква контролът на 963 к.с. – защото във Ferrari въртящият момент - „над 900 Нм” - е концентриран изцяло върху задните гуми. Те се загряват много бързо, но променят поведението на автомобила към недозавиване. Техническите данни на LaFerrari сякаш са извадени от приказка на братя Грим: 0-100 км/ч за под три секунди, 0-200 км/ч – за под седем, 0-300 км/ч за 15, максимална скорост над 350 км/ч, разход 14,1 л. Всъщност колата има контакт за зареждане, а под табелката с номера на шасито откриваме добавката Hybrid Vehicle, изписана със зелени букви. LaFerrari естествено е далеч от екологичен Plug-in, а мощен паралелен хибрид, отделящ 330 г СО2 на километър. На клиентите обаче надали им пука затова – всички 499 LaFerrari са продадени отдавна, всяко на цена 1 190 000 евро. В галерията със снимките ще откриете най-важното за динамичните качества на колата.
 
       Електрическа ракета Made in BG!
      Електрическа ракета Made in BG!
    
     
       Rezvani Beast или напудрен Ariel Atom
      Rezvani Beast или напудрен Ariel Atom
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!