Автосалон Женева 2011: Новата сила на Skoda

Общи 01 март 2011 | Auto-Press.net A- A+ 6513 посещения | без коментари

По време на започващото днес международно изложение в Женева, Skoda Auto разгръща новата страница в своята история. Компанията, продукцията на която се радва на отлично търсене на всеки един пазар, на който присъства, обяви новият си слоган "Новата сила на Skoda, разпространи подробности за новия си корпоративен дизайн и показа концептуална разработка, която разкрива част от дизайна, който можем да очакваме от бъдещите модели на марката.

Посетителите на салона в Женева ще бъдат и първите в света, които ще имат възможност да видят изцяло новото лого на Skoda Auto, което е не само с изцяло променен дизайн, но е и по-голямо и ясноразличимо.

Първият автомобил, който може да се похвали с новата емблема е именно новата концепция, дебютираща на щанда на компанията. С дълго междуосие, динамичен профил и футуристчо дизайн решение на лицевата и задната си част, разработката подсказва за сериозните стилистични промени, които предстоят пред фирмата. Силен акцент е и сякаш безкрайният панорамен стъклен таван, преливащ се в задното стъкло.

Видео

 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте